Odkryj zachwycające festiwale kwiatów w Chiang Mai, w Tajlandii

Jako miłośnik przyrody zawsze interesowały mnie piękne krajobrazy i kolorowe rośliny. Kiedy usłyszałem o corocznym festiwalu kwiatów w Chiang Mai, w Tajlandii, wiedziałem, że muszę tam pojechać. W tym artykule przedstawię Ci wszystko, co musisz wiedzieć o festiwalu kwiatów w Chiang Mai, od jego historii po praktyczne wskazówki dla odwiedzających. Wprowadzenie do festiwali kwiatów w…

Wakacje w Tajlandii? Sprawdź, co warto zwiedzić!

Turystyka jest jednym z głównych czynników ekonomicznych w Tajlandii. Odpowiada za generowanie około 3% PKB kraju, a szacuje się, że w najbliższych latach turystyka będzie rosła w średnim tempie 5% rocznie. Jak zaoszczędzić na wakacjach w Tajlandii Tajlandia jest popularnym celem urlopowiczów. Ma wiele atrakcji i doświadczeń, od tętniącej życiem stolicy Bangkoku, po spokój tajskiej…

NongKhiaw

Zwiedzanie Nong Khiaw, Laos: Wioski, książki i jaskinie

Popłynęliśmy łodzią do Nong Khiaw, aby odwiedzić mniej rozwinięty obszar niż Luang Prabang. Większość ludzi zatrzymuje się w Nong Khiaw w drodze do bardziej popularnego Muang Ngoi Neua. My postanowiliśmy zostać kilka dni, aby pozwiedzać i skorzystać z trekkingu, o którym słyszeliśmy, że jest dostępny w okolicy. Informacja turystyczna w Nong Khiaw… Trochę brakuje Wizyta…

nong kiaw laos

Podróżowanie po Laosie: Przejażdżka łodzią do Nong Khiaw

Wyobraźcie sobie, że musicie siedzieć w całej swojej dorosłej pełni w przedszkolnych krzesełkach z młodości, może trochę mniejszych… przez 10 godzin i to bez dostępu do łazienki. I zapłaciliśmy za to pieniądze. Łódka, którą płynęliśmy rzeką Nam Ou z Luang Prabang do Nong Khiaw zmieściła ok. 12 osób i ich plecaki. Nasz zaufany kapitan nie…

tajlandia

Bungalowy i plaże – Koh Pha Ngan w Tajlandii

Położona na północny wschód od Ko Samui, Koh Pha Ngan jest najbardziej znana z szalonej imprezy przy pełni księżyca w Haad Rin. Dla nas jest to miejsce, w którym możemy zatrzymać się w prostym bungalowie na plaży i zrelaksować się z książką. Nie widzieliśmy zbyt wiele z tej wyspy – gdy tylko docieramy do Haad…

Przewodnik turystyczny po Nowej Zelandii po najlepszych miejscach do odwiedzenia

Ten przewodnik turystyczny po Nowej Zelandii pomoże Ci znaleźć najlepsze miejsca do odwiedzenia w tym kraju. Przedstawiłem niektóre z najpopularniejszych lokalizacji, które zrobią wrażenie na Twoich przyjaciołach i rodzinie, kilka świetnych miejsc aktywnych dla uzależnionych od adrenaliny oraz opcje przyjazne rodzinie dla osób z dziećmi. Oto niektóre z miejsc, które polecam odwiedzić w Nowej Zelandii:…